Szukaj na tym blogu

Translate

wtorek, 13 grudnia 2011

Zapotrzebowanie na chlorofil


     Chlorofil - najważniejszą jego rolą jest hamowanie przemiany zdrowych komórek w nowotworowe, poza tym jako zielone warzywo uzupełnia naszą krew, ponieważ: struktura molekularna chlorofilu różni się tylko jednym molekułem od hemoglobiny w naszej krwi.



SZEJK Z JARMUŻEM





2 banany
zmrożone liście jarmużu
szczypta wodorostów: wakame, nori, morszczyn
1 łyżeczka zmielonych nasion ostropestu plamistego
odrobina wody















SZEJK KAKTUSOWY


2 banany
zmrożone liście jarmużu
2 łyżki tłuszczu kokosowego
wodorosty: wakame, nori, morszczyn
1 łyżeczka zmielonych nasion ostropestu
garść mrożonych owoców (borówki amerykańskie, maliny, jeżyny, porzeczki, truskawki, poziomki)
natka pietruszki
liść aloesu
liść żyworódki
kilka liści dowlonych sałat











CZIPSY JARMUŻOWE


liście jarmużu
miks dowolnych, ulubionych przypraw
tłuszcz kokosowy lub dowolny olej


Liście myjemy, osuszamy, polewamy tłuszczem. Suszymy w dehydratorze lub piekarniku z opcji termoobiegu na chrupkie czipsy.

4 komentarze:

  1. Nie wiem skąd to wszystko wytrzasnąć, ale CHCĘ chlorofilu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aurora

    Nie musi być to samo, ale MUSI być zielone: kiełki, sałaty, jabłka, avocado, seler naciowy, natka pietruszki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że trafiłaś na mojego bloga, a ja na Twojego :) zrobiłaś mi ogromnego smaka na te zielonego koktajle! i ogólnie całkiem niezła skarbnica wiedzy u Ciebie (jak i w blogrollu, właśnie powoli przechodzę na weganizm :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Pralko

    Gdybym miała trawę pod reką chyba zjadłabym prosto z ziemi ;-). Bardzo brakowało mi czegoś co jest zielone i musiałam uzupełnić niedobory.

    Z weganizmem trzymam kciuki mocno!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...